پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
730
-
الف
+

زندگی شاعر پرآوازه ایرانی روی آنتن آی‌فیلم عربی

سریال تلویزیونی «شهریار» که روایتگر زندگی شاعر پرآوازه ایرانی است، از شبکه آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

سریال تلویزیونی «شهریار» که روایتگر زندگی شاعر پرآوازه ایرانی است، از شبکه آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، سریال تلویزیونی «شهریار» از روز شنبه 18 آذر از شبکه آی‌فیلم عربی پخش می‌شود. این سریال سال 1390 در لبنان دوبله شد و با وجود اینکه آی‌فیلم عربی پیش از این اقدام به پخش آن کرده بود، اما همچنان درخواست‌های بی‌شماری مبنی بر بازپخش آن دریافت می‌شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در اواخر دوره حکومت قاجار، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده است، تصمیم می‌گیرد تا برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. کودکی که بعدها به "شهریار" معروف شده و یکی از شاعران بلندآوازه و نامی ایران‌زمین می‌شود.

این سریال سال ۱۳۸۵ ساخته شده و کمال تبریزی کارگردانی آن را بر عهده داشته است. اردشیر رستمی در این سریال نقش "شهریار" را بازی می‌کند و مهسا کرامتی، زنده‌یاد سیروس گرجستانی، پیام دهکردی، الهام حمیدی، بابک حمیدیان، سعید نیک‌پور اسماعیل خلج، سینا رازانی و مسعود سخایی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «شهریار» از  شنبه ۱۸ آذر، هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه آی‌فیلم عربی می‌رود و بازپخش آن نیز ساعت‌های 03:30، 09:30 و 15:30 روز بعد خواهد بود.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر